Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

HOGYAN REGISZTRÁLHATOK AZ OLDALRA, ÉS EZ MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR?

A BELÉPÉS menüponton belül a „Hozz létre saját fiókot” opciónál tudsz regisztrálni.

Vásárlóinknak azért ajánljuk a regisztrációt, mert így a legközelebbi vásárlás során könnyítés, hogy rendelés esetén nem szükséges az adatok újbóli megadása.
Továbbá másik nagy előnye, hogy regisztrált vásárlóink, rendeléseik során hűségpontokat tudnak gyűjteni, melyeket bizonyos összeg után kedvezményként tudnak érvényesíteni.

 

REGISZTÁRCIÓ NÉLKÜL IS TUDOK VÁSÁROLNI?

Természetesen!

Amennyiben nem regisztrálsz az oldalunkon, akkor a rendelés leadásánál megadott e-mail-címre küldjük a visszaigazoló üzeneteinket, és a fizetéssel kapcsolatos információkat.

 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK KÖZÜL VÁLASZTHATOK?

Az oldalunkon megrendelt termékeket fizetheted:

  • banki átutalással* (990 Ft),
  • utánvéttel (1490 Ft), vagy 20.000 Ft fölötti vásárláskor, a kiszállítás INGYENES.
  • személyes átvétel az üzletben (ingyenes) ; 2700 Cegléd, Kossuth Ferenc utca 3-5. AMNESIA MÁRKAÜZLET

*amennyiben az „banki átutalás/előre utalás” fizetési módot választod, az első visszaigazoló e-mail után a következőben üzenetben küldjük az átutaláshoz kapcsolódó információkat (bankszámlaszám, utalandó összeg).

 

A DIVATGURU.HU OLDALON TUDOK BANKKÁRTYÁVAL FIZETNI?

Nem!

Kizárólag banki átutalásra van lehetőséged.

Ennek oka, hogy csak kiváló minőségű termékeket indítunk el, amivel a későbbi kellemetlenségeket szeretnénk elkerülni. Így, amint feldolgoztuk és ellenőriztük az általad kiválasztott termékeket minőségileg, és készletérték szerint, csak azután küldjük email-ben a fizetéshez kapcsolódó információkat (bankszámlaszám, végösszeg). Ha munkaidő után (9:00-18:00) adod le a megrendelésedet, akkor a bankszámlaszámot tartalmazó email-t másnap küldjük el neked.

 

VAN-E LEHETŐSÉG SZEMÉLYES ÁTVÉTELRE?

Természetesen! Ebben az esetben megrendelésedre nem számítunk fel kézbesítési díjat.

Rendelésedet Amnesia Cegléd Márkaüzletünkben tudod átvenni, melynek címe:

2700 Cegléd, Kossuth Ferenc utca 3-5.

Tel.: +36/70-324-1713
Fontos, hogy személyes átvételre kizárólag nyitvatartási időben van lehetőséged (H-P: 9-18; SZ: 9-13)!

 

MENNYIBE KERÜL A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS?

Banki átutalás esetén: 990 Ft,

utánvét esetén: 1490 Ft.

20.000 Ft fölötti vásárláskor a kiszállítás INGYENES. 

 

HOVA ÉS MILYEN FELTÉTELEKKEL SZÁLLÍTUNK?

Szállítási partnerünk a GLS Futárszolgálat, így Magyarország területén belül bárhova rendelhetsz. 

Külföldi megrendelés esetén a szállítási költségek módosulnak, illetve amennyiben az átutalás nem magyar folyószámláról történik, FONTOS, hogy a Bank minden esetben a pénzváltás miatt külön díjat számít fel a megrendelés teljes összegére.

Ennek pontosítása érdekében, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Tel.: +36/70-324-1713, 9:00-18:00.

 

TUDOK FIZETNI A FUTÁRNAK BANKKÁRTYÁVAL?

Igen, utánvét esetén a GLS futároknál lesz terminál.

 

MENNYI IDŐBE TELIK A KISZÁLLÍTÁS?

Rendelésed leadásától számított 1-2 munkanapon belül szállítjuk ki a csomagodat.

 

RENDELÉSEMET TUDOM TÖRÖLNI?

Igen, amennyiben csomagodat még nem indítottuk el (megrendelést követő munkanap, délután 2 óráig).

Rendelésedet lemondhatod email-ben, telefonon vagy Facebook oldalunkon  is (Amnesia Cegléd).

 

MIT TEHETEK, HA REKLAMÁLNI SZERETNÉK, ELÁLLÁSI JOG?

Rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Az elállási időszak a rendelés kézhezvételétől kezdődik.

Úgy élhetsz az elállási jogoddal, hogy az alábbi címre visszaküldöd a megtartani nem kívánt termékeket: Amnesia Cegléd Márkaüzlet, 2700 Cegléd, Kossuth Ferenc utca 3-5.

Csomagodat feladhatod Postán vagy az általad választott Futárszolgálat segítségével is.
Fontos, hogy ennek költsége a vevőt terheli, tehát Téged. Továbbá, hogy csak olyan termékeket áll módunkban visszavenni, amiket nem viseltél és eredeti állapotukban vannak.

 

MI TÖRTÉNIK A VISSZAKÜLDÉS UTÁN?

A visszavett termékek feldolgozása után, email-ben értesítünk.

Ezután két opció közül választhatsz:

  • a visszaküldött termék/ek árát KORLÁTLAN ideig levásárolhatod bármilyen általad választott termékre, egy vagy akár több részletben is,
  • a visszaérkezéstől számított 10 napon belül visszautaljuk Neked a termék/ek árát.

 

MILYEN CÍMRE KÜDHETEM VISSZA A NEM MEGFELELŐ TERMÉKEKET?

A megrendelt termékeket eredeti, hordatlan állapotban az alábbi címre várjuk vissza:

AMNESIA MÁRKAÜZLET

2700 Cegléd, Kossuth Ferenc utca 3-5.

 

LEVÁSÁROLHATOM A NEM MEGFELELŐ TERMÉK ÁRÁT?

Igen, korlátlan ideig bármilyen termékre le tudod vásárolni, a visszaküldött termékek árát, akár több részletben is.

 

HOGYAN TUDLAK ELÉRNI BENNETEKET, KAPCSOLAT

Az alábbi elérhetőségeken keresztül veheted fel velünk a kapcsolatot:

  • email-ben (info@divatguru.hu),
  • telefonon (+36/70-324-1713),
  • Facebookon (Amnesia Cegléd),
  • Instagrammon amnesia_cegled, vagy
  • személyesen nyitvatartási időben.

 

MEGVÁLTOZTATHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMET, EGY MÁR VISSZAIGAZOLT RENDELÉS ESETÉN?

Igen, amennyiben csomagodat még nem indítottuk el (megrendelést követő munkanap, délután 2 óráig).

A szállítási cím módosítását kérheted email-ben vagy Facebook oldalunkon is privát messenger üzenetben.

 

HONNAN TUDOM, HOGY RENDELÉSEMET SIKERESEN LEADTAM?

Amennyiben rendelésed sikeres volt, az általad megadott email címre egy automata azonnali visszaigazoló üzenetet küldünk.

 

HÍRLEVÉL ESETÉN MI A MENETE A FEL- ÉS LEIRATKOZÁSNAK?

Feliratkozni a honlapunk alsó részén található „Hírlevél feliratkozás”-hoz szükséges keresztnév és email-cím megadásával tudsz.

Továbbá regisztráció során a „Szeretnék hírlevelet kapni” ikon kipipálásával, amit a későbbiekben a FIÓKOM fül adatai között tudsz majd módosítani.

 

MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR, HA FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE?

Hírleveleink egyfajta naprakészséget biztosítanak feliratkozóinknak az aktuális akciókról, újdonságokról és trendekről, melyet mindenképpen érdemes követni.